Juridisch Medewerker Veilingen

JUNIOR/MEDIOR | AMSTERDAM | 40 uur

Ben je toe aan een nieuwe uitdaging en heb je zin om bij ons kantoor in Amsterdam als juridisch medewerker aan de slag te gaan? Dan maken we graag kennis met je!

Bij Hermans & Schuttevaer zijn we trots op ons kantoor, waar we met elkaar samenwerken in een omgeving die innovatie omarmt en waar we werken aan een diversiteit van (complexe) zaken. Ons hechte team van ongeveer 80 mensen is verspreid over onze kantoren in Utrecht en Amsterdam. Beide gelegen op prachtige locaties en gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

Onze werkomgeving kenmerkt zich door een informele samenwerking, waarbij we met plezier werken aan interessante, diverse en complexe dossiers en thema’s. We vinden een goede balans tussen inspanning en ontspanning belangrijk en daar investeren we graag in. Zo lunchen we dagelijks samen en sluiten we de week vaak af met een drankje (geen must, wel heel gezellig). Daarnaast organiseren we regelmatig leuke kantooruitjes om onze onderlinge verbinding te versterken.

Binnen onze vastgoedpraktijk hebben we veel expertise op het gebied van projectontwikkeling en de particuliere en commerciële transactiepraktijk. Wij hebben een grote adviespraktijk waarin op hoog niveau wordt geadviseerd op het gebied van commercieel vastgoed. Daarnaast hebben we veel expertise op het gebied van veilingen. We houden ons binnen onze veilingpraktijk voornamelijk bezig met beslag- en executieveilingen van onroerend goed. Wij zijn als een van de weinige kantoren in Nederland gespecialiseerd op dit gebied.

WAT GA JE DOEN?

Als juridisch medewerker ondersteun je het team van notarissen, kandidaat-notarissen en senior notarieel medewerkers. Je werkt samen met de andere juridisch medewerkers van de sectie vastgoed en je denkt mee en draagt zorg voor het zelfstandig uitvoeren van taken.

Jouw taken kunnen bestaan uit:

  • het aanmaken van dossiers;
  • opvragen van stukken voor in de dossiers;
  • het aannemen van de telefoon;
  • het opmaken en versturen van mails en brieven aan clienten, gemeenten, Rechtbanken, bedrijven etc.
  • uitvoeren van recherches en het klaarmaken van akten;
  • afwikkeling van dossiers, etc.

WAAROM HEBBEN WE JOU NODIG?

Wij willen onze cliënten goed van dienst zijn, wat betekent dat wij een diversiteit aan kennis en kunde in huis nodig hebben om dit te verwezenlijken. Jouw toevoeging aan ons vastgoed & veilingteam levert naast uitbreiding ook een bijdrage aan de ontwikkeling en groei van Hermans & Schuttevaer Notarissen.

Je wordt onderdeel van een gemotiveerd team met professionals die elkaar stimuleren om kennis, kwaliteit en innovatie te bevorderen. Op ons kantoor heerst een vriendschappelijke sfeer. Met elkaar zorgen we goed voor onze cliënten én voor elkaar!

JOUW OPLEIDING EN ERVARING

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur binnen vastgoed
  • Een passende MBO-opleiding, zoals juridisch-administratief dienstverlener of directiesecretaresse

JIJ ALS PERSOON

Servicegericht, proactief en een positieve instelling zijn op jou van toepassing. We zijn blij met je enthousiasme, zorgvuldigheid en resultaatgerichtheid. Je bent communicatief vaardig, kunt snel schakelen en stelt je prioriteiten trefzeker. Een teamplayer als jij willen wij graag in ons midden!

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Een parttime of fulltime (40 uur) baan;
  • Een zelfstandige, afwisselende functie in een kennis-gedreven organisatie;
  • Een dynamische omgeving met ruimte en waardering voor eigen initiatief;
  • Veel aandacht voor persoonlijke groei en talentontwikkeling;
  • De mogelijkheid om flexibel te werken, waaronder thuiswerkmogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden; waaronder een reiskostenvergoeding, de mogelijkheid voor een aanvullend pensioen;
  • Een bonusregeling op basis van resultaten van de onderneming;
  • 30 vakantiedagen per jaar op basis van 40 uur (fulltime) + 1 dag vrij op Goede Vrijdag;
  • Mogelijkheid om 5 vakantiedagen bij te kopen.

SOLLICITEREN?

Ben je na het lezen van de vacature enthousiast over deze baan? Klik dan op de ‘solliciteer’-knop. Wij leren jou graag kennen.

Wil je eerst nog wat meer informatie over de functie of een persoonlijke indruk opdoen van ons kantoor? Bel dan met Dianne van Maanen (Notarisklerk)  085-0810877 of Isabelle Balvert (Partner Commercieel Vastgoed) 085-0810891 om een koffie/thee afspraak te plannen.

Vragen over de procedure? Neem contact op met Nicolette Holweg, HR medewerker. nholweg@herschut.nl of 06-26601476.

Wij kijken uit je te ontmoeten!